ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 15 oktober 2019

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

Den här pojken var vaken mellan 03-06.30 och följden blev att jag missade min läkartid. Men jag kunde inte med att väcka honom när han väl kommit till ro. Långpromenad i höst-rusket och sedan fick han bönpasta och köttfärssås till lunch. Det var tydligen väldigt gott!! :) 

Klädde på oss och mötte mamma. Nattens sömnbrist blev tydlig då Domi blev trött igen nästan direkt, så efter att ha kikat på djuren och gungat lite kramade vi mormor/mamma hejdå pch tog en promenad. Han däckade direkt. 

Direkt till jobbet, älskade jobb med dessa underbara elever! 
Plocka upp gudmor och handla. 

Komma hem och äta kvällsmat. Sedan kvällsrutin och eftersom Domi låtit lite snuvig och tjock i halsen tog jag tempen; 39,3. Mitt älskade hjärta. Tack o lov somnade han gott. Sömn är ju bästa medicinen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: