ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 22 februari 2023

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

Tristan hade närhetsbehov i morse. Inte mig emot. Älskar att börja dagen med mina barn i lugn och ro. En liten bonus av sjukskrivningen. 

Lämnade dem på förskolan och sen hade jag tid hos barnmorskan. Allt såg fint ut, fast nu är magen märkvärt under godkänt strecket. Kul också att det står i journalen från tillväxtultraljudet "modern är liten". Haha. Så att det verkligen framkommer liksom. 
Barnmorskan sa också att även om magen är liten så ligger den högt. Tur för mig att jag får små barn! 

Kom hem, gick en runda med Roxie, fixade tvätten, tog en nap och käkade lunch innan jag hämtade barnen. Tristan var på Dominicks avdelning och lekte med sjukhuset, ambulansen och brandbilen och ville inte alls gå hem 😅

Nu kollar jag "hela England bakar " men funderar på att sova.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: