ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

dansen -06

Kategori: Allmänt

image3

dansen -06, till helgen är det dags igen.. wiie!
Sitter här framför datan.. hade mycket hellre suttit ute i solen men jag måste skriva klart mitt tal. Ska visserligen inte ha det förren på torsdag men jag vill ha tid på mig att öva.

ärligt talat så mår jag hyffsat piss inför det här talet. Jag har en så stor press på mig själv. Jag vill ju att det ska bli bra. eller nej, jag vill att det ska bli perfekt. Svenska är mitt ömne. Jag gillar svenska, jag är bra på svenska. Därför vill jag att det ska bli bra. varflr har man så orimliga krav på sig själv? Jag har inte alls samma krav på folk i min omgivning. varför kan jag inte uppmuntra mig själv och tycka att det jag gör faktiskt är riktigt bra? Varför? Det ska väl inte vara så svårt. eller? tyvärr är det ju det. Extremt svårt. Jag vet ju att jag gör mitt bästa.. mer än så kan man inte göra, Hehe. det är så mkt lättare att skriva ner det än att övertala sig själv.

Ska nig sätta mig ute i solen liten stund ändå, behöver klara tankarna lite. dessutom måste jag bättre på solbrännan lite :P

Ha det fint, och kom ihåg:
"vara dag är en gåva, en skimmrande möjlighet"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: