ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Min dag

Kategori: Allmänt

 
 
 
japp.. för att sätta fart på bloggen tänkte jag skriva ett inlägg som egentligen inte ger världen någontiing.. men ändå.

Idag hade vi nationellt prov i skolan.. började som vanligt kavrt över åtta. Provet var i svenska B. Jag gillar svenska, men jag gillar INTE prov.. men nu fick man använda datorn, inte Internet förstås. men det underlättade ju lite ialafall.  jag tror det gick ganska bra.. men det kan man ju aldrig så noga veta.
Slutade redan halvc elva så då cyklade jag hem.. pallade inte att gå i stan till halv fyra, fyra. Fick åka med mamma å tea till dansen, som gick riktigt bra för övrigt.. sen cyklade jag hem. Det var ine så jobbigt som det brukade vara, att cykla asså. Men jag hade ju varken medvind eller motvind..

nepp.. det var väl min dag i stora drag..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: