ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

söndag

Kategori: Allmänt



söndag idag då. Skola i morrn. ahr ingen aning om i vilken sal vi ska vara.. så jag får väl se till att åka dit i tid så jag hinner möta ngn på vägen. nu har vi ju inga skåp heller sp vi måste släpa runt på våra grejjer hela dagen. :(

Körkortsteori i morrn ,ed.. får se om Katte är kvar i stan eller om hon åker hem imellan. ar ju inte allt för mkt pengar att shoppa för.. annars hade man ju kunnat roa sig med det under tiden. kan ju alltid sätta mig o plugga lite innan.. men det känns ju inte alltför kul. är ju inte ens säkert att vi får någon läxa heller. :P

Första psykoligi och historia lektionen i morrn. Så förhoppningsvis blir det ganksa soft. ¨

Egentligen var det inte alls det här jag hade tänkt att skriva, men nu blev det så och jag har ingen aning om vbad det var jag skulle skriva om från  början-- så.
 hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: