ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

2007

Kategori: Allmänt

hmm.--- känns lite som om jag snor alla andras ideer om en nyårsblogg, men vad kan mer göra denna sista dag på året än att titta tillbaka på alla dess hödpunkter (och svackor)?

Vad hände egentligen år 2007? ack ja, mitt minne är bra men dock väldigt kort. hehe.. låt mej tänka.
Januari var väl mer eller mindre händelelös med skola, läxor och arbeten.
Februari var väl ganska lik januari.
Mars innebar Mimmis födelsedag, fast den firades väl inte speciellt.
April: Mamma fyllde år, hehe..  Å Milou. (shit vad händeleslöst mitt liv är :P)
Maj: dansuppvisningen.. alltid lika roligt :) speciellt med min underbara dansgrupp! Go girls! Nånstans i April-Maj har jag även min sista mattelektion någpnsin! en av de bättre dagarna i mitt liv ska tilläggas.
Juni, Halmstads 700 års Jubileum firas lite extra. Min klass spenderar flera timmar i en litet "hus" där vi klipper och stylar folk. Sj hade man mormors gamla klnning från typ 60-talet.
Dansar även med dansgruppen under helgen. Varmt som tusan var det!
Juli -En hemskt trist sommar med väldigt få strandbesök. Regn regn och åter regn var det som stod på väderleksrapporterna.
Augusti- Bror min fyller 15 :D Skolan börjar :( Sista året på gymnasiet. Solen tittar fram mellan varven.
September Katte fyller 18! tjoho!
Oktober- Syster fyller 12. :) Hela klassen reser till London för frisörmässan-- det var grejjer det! Shit med folk och hårprodukter! :) kollar på musikalen Grease och Londons olika sevärdigheter. trots knarkare på hotellet och att allting kostar skjortan i London var det hur kul som helst! :D
Min älskade hund Milou blir akut sjuk och vi tvingars avliva honom. Saknar dej MILOU!
November - flätar håret.. tog tolv timmar att göra 97 flätor.. men nöjd blev jag! Ser Jonas Gardell "tillfällig gäst i dit liv" på halmstad teater. Det var grejjer det! :)
December- har praktik-- fyra bra veckor där man fick träffa några intressanta männsikor. :P Julafton- fick en hel del bra grejjer. Bland annat fem böcker och två DVD filmer. Samt Gilmore Girls säsong 5 :D
 Och idag är det nyårsafton :D

Från mej till dej..

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

  • Martina säger:

    Tomba å charm då?

    2008-01-01 | 11:42:56
  • Martina säger:

    Tomba å charm då?

    2008-01-01 | 11:43:11
  • Katte säger:

    Visst ja! Tomba o Charm!

    2008-01-02 | 01:34:05
  • josefine säger:

    hej. läste att ni hade varit och kolla på frisör mässan i london. vi hade tänkt att åka dit iår, jag och min frisör klass. hur fixade ni billigt hotel och isf har du ngt förslag? tack på förhand :)

    2008-07-16 | 08:42:18
    Bloggadress: http://josefinesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: