ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

sol!

Kategori: Allmänt

Ett under har inträffat.. det är sol! :D
Annars har det ju varit dåligt av den varan nu i sommar.. eller man kanske kan säga att vi har fått extra mycket härligt, silande, droppande, kallt, blött  regn istället? vet inte.. egentligen har jag inget emot regn,, regn kan vara jättehärligt! Men inte på sommaren när man vill att det  ska vara varmt å skönt. Nepp, då ska det vara sol!

Fast jag har ju fått en hel del läsning gjord tack vare regnet.. bland annat läste jag precis klart en bok av Cecelia Aehern "ps jag älskar dig" Fatta bra den var eller! Jag älskade den! Så, har du inget bättr för dig så läs den! :D

Annars händer det inte så mkt. Har det gött.. slappar, hänger med vännerna..  Har sommarlov helt enkelt!

Ha d fint!

Det är för väl att det finns lögner
tänk om allt man hörde vore sant!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: