ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Sommarlov utan en gnutta sol på flera dagar. Kan det vara med deprimerande? Solen kommer säkert när skolan har börjat igen och man måste vara inomhus större delen av dagen. Jag vill ha sol!

nehepp

Ska faktiskt ta upp mitt hästintresse igen.. eller egentligen har jag väl aldrig lagt ner det.. men jag har ju inte haft någon häst att ta hand om sedan jag slutade på ridskolan. Men se.. mammas kusin har två hästar som han skulle vilja ha hjälp med. Så jag och Martina ska dit pån onsdag för att kolla läget. Blir nog bra!

 vad händer annars framöver? körkortsteori ikväll då.. stallet och Gessle på onsdag, övningskörning på torsdag. det var väl det jag hade inplanerat vad jag vet.. ? hmm dyker säkert upp nånting i sista sekund. :P

nej-- ska damsuga mitt rum. Välte ner den jäffla blomkrkan så nu e det jord över hela golvet.. (nästan)

ha d fint!

Jag har alltid undrat över hurdet kan komma sig att föräldrarna känner till allting de varnar sina barn för.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: