ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Slö städdag.

Kategori: Allmänt

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag har gått till maxi och inhandlat lite mat och en film. En DVD för 39:- tycker jag är helt okej. Jag har fixat lite i uterummet så att jag kunde ställa ut kassarna med spelen som jag har städat ur min garderob. Sedan har jag.. hål i hatten nu.. damsugit! det du! Som om inte det skulle vara nog har jag skrivit klart Historia och Psykologi uppgifterna med. Det roliga är att det inte känns som om jag har gjort så mycket, jag har tittat en del på TV med. Det enda roliga med hösten är ju att man faktiskt kan vara inne utan att folk tycker att man är dum i huvudet.

Man har ju höstlov med, vilket innebär att jag kan vara uppe till två varje natt utan att få dåligt samvete.

Dock ska tilläggas att jag har en grym magkatarr just nu, magen känns som om den ska frätas upp inifrån. SÅ, jag ska helt enkelt se till att inte stressa något den här veckan. (önska mig lycka till)

Nu ska jag återgå till min film.

Kramar till er!

förresten.. kommentera gärna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: