ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Stockholm

Kategori: Allmänt



Yepp.. gjorde mion första resa till Sveriges huvudstd i fredags. :) Morsan o jag dumpade våra väskor på vårt minimala hotellrum (toa i korridoren) innan vi gjorde stan osäker :P

Promenixde runt innan vi satte oss på en mysig restaurang i gamla stan. Maten var jättegod. Hummersoppa och sedan biff. Glass med chokladsås till efterätt, behöver jag nämna att vi blev ganska mätta? Men ändå köpte vi med oss lite godis till rummet. Slocknade ganska snabbt tror jag. :P

Dag två i huvudstaden inleddes med en frukost på ngt cafe. 28 :- för en fralla med ost och skinka, kaffe o juice. Billigt o bra :)

Sedan shoppade vi lite, eller aa. Katte köpte ett par örhängen och en bok. Lite för fattig för att kunna köpa ngt mer. Kollade på vaktavlösningen, men då börjad det ösregan så vi mötte upp Håkan, Filip o Andre innan vi satte oss på ett cafe. Efter varm choklad och kladdkaka var vi redo att lämna Stockholm.

Eftersom vi kom till Alingsås hyffsat sent övernattade vi där en natt innan vi begav oss hemåt igår (sön)

Väl hemma var det datorn som gällde! Dock mest för att lyssna på musik, därför skriver jag om helgens äventyr idag istället. Hoppas ni inte blir alltför arga!?

Kanske kommer någon liten bild på mig i Stockholm...

nej, nu ska jag återgå till ,mitt psykologi arbete. Försvarsmekanismer vet ni, det är intressanta grejjer det!

Ha d fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: