ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

bra start på dagen

Kategori: Allmänt

försov mig i morse.. hehe. Vaknade först lagom vid kvart i sju. "bra" tänkte jag "då kan jag ligga kvar i fem minuter" Vaknar med ett ryck en halvtimme senare. shit! Att hinna gå till skolan var ju bara att glömma. det fick bli bussen. Så snabbt har jag nog aldrig fixat mig förut. Borstade håret och klädde på mig på cirkus 12 minuter. Då inkluderar det att jag även kollade så att mina syskon var vakna samt att jag plockade undan lite hårprodukter. Måste säga att jag var lite stolt över mig själv när jag satte mig på bussen och kunde börja andas.

konsten att trycka ner mitt hår som står rakt upp varje morgon på mindre än fem minuter är extrem bra.

haha.. fan vilket intressant inlägg det här blev.. men det skiter jag i!



Some Bonds Are Stronger Than Blood




Vad händer mer idag? SItter på och pillar på projektet.. har visserligen lämnat uppgiften att redigera våra bilder till mina kära projektkompisar. Det där med datorer och tålamod är inte min grej.. :P Men tro inte att jag sitter här icg inte gör nånting. Skriver lite på projektrapporten. Inte för att jag kommer på så mycket att skriva, men men.

Dansen idag med.. den var inställd förra veckan. Hoppas inte att den är det idag igen! Då blir jag ledsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: