ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dudelidue

Kategori: Allmänt

Sitter här på projektet och skriver projektrapport. fasen vad svårt det är! det är jättesvårt att veta vad man ska skriva, man vill ju inte att man ska låta som om man är helt bakom flötet. Inte blir det lättare av att vi är fem personer som sitter här och skriver på samma rapport heller.. hehe. många viljor på en sak, inte alltid lätt.

var jag trött i morse när jag vaknade eller? svar: ja. Kanske kan skylla lite på mig själv då jag stannade uppe typ en timma för länge igår och kollade på film. men men.. kan ju lägga mig en stund innan dansen ikväll.

Pannkakor idag då. mjölken måste göras vid. Dessutom äter båda mina syskon det. Det är bra, slipper jag laga två maträtter.
dansen med... trevligt värre :D

Jag har börjat drömma så konstigt.. hehe. Massa intresanta personer som gör en massa knasiga saker. Det roliga är att jag drömmer snarlika drömmar varje natt. Ska inte gå in på några detaljer dock... :P

men men.. undrar vad det är för mat i idag? Jag börjar bli hungrig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: