ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

för trött för att sova

Kategori: Allmänt

Fy vad trött jag var i går kväll.. egentligen hade jag kunnat sova bort hela dagen, men se det gick ju inte eftersom jag hade övningskörning inbokad. tränade manövrering. Måste jag träna på det eller? Svar: Ja. Skratta inte, alla är nybörjare i början!
Kollade klaert på Top Model 7 med mormor.. rätt person vann säger jag bara. Glasstårta med kaffe sitter ju aldrig fel efter promenaden hem från stan heller. Fy vad varmt det var igår! :)

Somnade nästan framför TV:n, sen kom jag hem och somnade nästan framför datorn när jag skulle skriva lite historia. Vi får skriva en reflektionduppgift på valfritt ämne.. Jag hade personligen hellre haft en lite stramare uppgift, det är så svårt att komma på vad man ska skriva eller om det man skriver är tillräckligt bra. Men det löser sig hoppas jag.  Men som sagt, skrev typ fem rader innan jag gav upp och kollade på Made på MTV istället. hehe... jag tycker faktiskt att det programmet är ganska roligt :D

På kvällen var jag för trött för att lägga mig men för trött för att var vaken, vilket ledde till att jag satt som ett fån med mp3:n i öronen och lyssnade på musik. Fast så här i efterhand kommer jag inte ihåg ett skit av vad jag lyssnade på, så sådär jätteintesivt lyssnade jag nog inte. Släpar mig i säng alldeles för sent, vilket betyder att jag är sådär lagom pigg idag.


Vi blev klara med projektet idag :) eller, nästan, det som återstår är att skriva ut och sätta ihop boken. Vilket vi antagligen ska göra på fredag, sen är det bara rapporten kvar att skriva. Jag ser slutet!



Small but dangerous


Kommentarer


Kommentera inlägget här: