ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

I mörkret kommer tankarna

Kategori: Allmänt

Fy fan alltså. Jag pallar inte det här. Sitter för fan fast i en främmande stad, men inte en jävel som jag känner. Inget jobb, ingen inkomst. Jag har helt enkelt inte en aning om vad som kommer hända den närmsta tiden. Fast skulle jag sia lite så blir det antagligen en hel del bråk mellan mig och en annan person. Vilket jag definitvit inte ser fram emot.
Shit alltså.
Varför kan allting inte bara bli bra?
Varför kan jag inte få ha lite tur mellan varven?
Kan inte allting bara lösa sig?
Fast sån tur har väl inte jag, har aldrig haft och kommer aldrig att få.
Längtar hem. Längtar bort.

Jag vill inte börja tänka sådär igen. Trodde jag hade kommit ifrån det. Allting hade kanske inte blivit helt bra. Fast ingenting är visserligen perfekt, men det hade ju iallafall blvit så mycket bättre. Fast nu känns det som om jag kommer trilla tillbaka dir igen. Till långa nätter med ett huvud som snurrar. En massa lösryckta tankar som aldrig får något fäste.
Fan alltså, jag pallar inte!
Halmstad

Halmstad

(förlåt att jag klagar, men ibland så behöver man det)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: