ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En dag i sänder

Kategori: Allmänt

usch.. det känns så tomt. De flesta av mina saker befinner sig nu i Alingsås. Det enda jag har kvar är min TV, (tack o lov) samt mitt skrivbord (som ska slängas/skänkas). För tillfället sover jag i mammas gamla säng, den är inte gammal men hon använder den inte. Den är 90 cm bred, det känns som om jag ska trilla ur den varje natt. Ofta vaknar jag av att täcket ligger havvägs nere på marken med. Jobbigt alltså. Sedan har vi ju kvar alla saker som inte ska med til det nya huset med, så helt tomt är det inte. Men ändå. Jag får lite ont i magen när jag ser alla flyttkartonger. Just nu är det att ta en dag i taget som gäller för mig, inte tänka så mycket på allt som kan bli fel, men inte heller ha för stora föoppningar- Det är så lätt att bli besviken då. 

de hem själv från Alingsås med,, eller aa, bror min var ju med,  men till någon hjälp var han ju inte. Hehe., mindre social person får man leta efter. mp3- i öronen hela resan. Men det gcik ju fint. Både jag o bilen var hela när vi kom hem i torsdags. Körde ganska sent på kvällen, runt halv nio, så det var nästan ingen trafik.  

Till alla mina vänner som läser (om det nu är någon) Det hade varit kul att ses nån gång innan jag flyttar, för Katte kommer sakna er!

Kramar till er!
/Katte

Jag på en brygga i Alingsås

Jag i Alingsås

Kommentarer

  • Linda säger:

    aw vad jobbigt att flytta när man inte vill ..

    Men hoppas du kommer trivas där. Dt få du berätta om :d visa bilder o så ^^ Take Care !

    2008-08-03 | 16:23:53
  • Malin säger:

    Du kommer fixa detta! Vi kunde ju sett till att ta en fika någon dag kanske?:)

    2008-08-05 | 00:07:23
  • Katte säger:

    Vilken Malin är detta?

    2008-08-05 | 01:41:13
  • frida säger:

    Katte! Du kommer få de bra där, det tror jag. Men vi alla kommer sakna dig!

    2008-08-11 | 15:25:51
    Bloggadress: http://missfridanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: