ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Sitter här och gör ingenting, kollar lite på OS men för att vara ärlig så är inte simning det roligaste att titta på. Enligt mig iallafall. Sedan är det boxning med, hur kul är det?
Men vi fick väl en silvermedalj i cyklel eller vad var det? KUL! :)

Min dator är helt dum i huvudet, jag kan inte ens gå in på facebook, och kollar jag på något videoklipp stannar den efter typ tio sekunder. Skit irriterande! Väntar bara på att bror min sak försvinna hemifrån så att jag kan ta den stora datorn. Den här som jag sitter på nu ska slängas! haha! adjöss med denna skitdator, kommer inte sakna den!

Hittade dock en massa gamla tidningar som jag sitter o bläddrar i, vissa är från 2003, det som slår mig mest är att alla Hollywoodpar har gjort slut. De enda som fortfarande är ihop är Beckhams. hade aldrig trott att de skulle vara ihop så länge, men det är kul att det faktiskt håller.

Nej nu ska jag återgå till min packning,

ha d bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: