ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag - julshopping my a**

Kategori: Allmänt

Hello alla!

Måste börja med att säga att jag HATAR mellandagsrea! Syster, mamma, bror o jag befann oss inne i centrum i tid till att affärerna skulle öppna. Tanken var att jag skulle använda ett av mina tre presentkort jag fick i julklapp. Men icke. Var inne och vände i några affärer. Men att springa runt och trängas med shoppinggalna människor är ingenting jag tycker är speciellt kul. Hittade en T-tröja på Gina som jag köpte. Thats it!
Dock ska vi in till Göteborg innan vi åker till Halmstad imorgon. Kanske hittar något där istället?

Imorgon ska vi som sagt till Halmstad. Dags att fira jul med släkten på mammas sida. Detta innebär med julmat, julgodis och kanske en eller två julklappar :) Trevligt värre!

Nu har filmen "Åter till Cold Mountain" börjat. Den har jag sett snuttar av hur många gånger som helst, så tänkte hålla mig vaken och se hela idag!

Många kramar!



syster o jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: