ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag - movienight

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i stallet :D
Som vanligt har jag blivir riktigt skitig, mockat skit och burit skittunga vattenhinkar. 
And I Love it!
Syster var söt och följde med mig idag, tack! Alltid kul att ha någon att utbyta dumma kommentarer med. Hon mockade Fiffis box medan jag tog Läcker´ols. Fyllde höpåsar och fixade med maten. Gick som smort.

Fiffi var sådär härligt superlerig om hovarna när vi tog in henne idag. Så nu ska ni se min tröja.. om den var ljusgrå när jag kom till stallet, så bytte den färg väldigt snabbt till brun. Härligt, är det inte? mina skor ska vi inte snacka om! Shit. Jag bara väntar på den dagen jag sätter mig pladask på rumpan i någon extra hälig lerpöl när jag hämtar in hästarna från hagen. 
and I love it

Medan jag red gick syster hem och värmde sig en liten stund. När hon kom tillbaka till stallet hade hon med sig varm o´boy till oss både. Gulligt! :) Det smakade riktigt bra efter en halvkall ritt. Fiffi ska ju bara skritta och travas lite på långa tyglar. Hoppas verkligen inte att det hittar något fel på henne när de ska undersöka henne efter jul. Dock gick det bra med ridningen idag iaf. 

Nepp.. ska kolla på film med syster nu! Vi har bunkrat upp med chips och choklad! Jag tror det blir Fullt Hus

Har sett den hur många gånger som helst, men tröttnar inte för det inte!

Igår såg jag och Johanna den här filmen:.

 En av mina absoluta favoritfilmer!
Gud vad jag älskar den filmen!!

Ha det fint alla söta!
  

we have never been so many
and we have never been...
so alone.

Kommentarer

  • Therese säger:

    hihi det var mysigt syrran!! när vi satt och drack o´boy och CHOKLAD!!! haha älskar dig och det där måste vi göra om ^^

    2008-12-21 | 20:58:33
  • Therese säger:

    hihi det var mysigt syrran!! när vi satt och drack o´boy och CHOKLAD!!! haha älskar dig och det där måste vi göra om ^^

    2008-12-21 | 20:59:15

Kommentera inlägget här: