ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag - sista julshoppingen idag

Kategori: Allmänt

Godmiddag!

Jag vaknade klockan nio av att mobilen tjöt. Såklart! Skulle ju klippa R idag. Hon kom vid tio. Klippte igenom hela håret ordentligt. Dock tror jag att jag måste slipa min sax.. Att klippa papper med en frisösax är ingen bra idé. Jag vet det, emn det gör inte alla i det här huset. Tyvärr.

Ber förresten om ursäkt för att jag inte orkade skriva något igår. Pallade helt enkelt inte. Hade ingen ork. Dessutom hade jag ganska fullt upp. Var i stallet, blev sådär härligt skiten igen. :) Fiffi o jag skrittade en runda på halvlånga tyglar. Travade lite med, men inget avancerat.
När jag kom tillbaka till huset sedan blev det till att fixa hamburgare och pommes. Ingen avnancerad mat här inte! Plockade undan och diskade. Sedan beslöt jag mig för att gå ut en runda. Blev ingen megapromenad, men gcik en sisådär 45 min. Alltid lite gött att röra på sig. Blev dock avbruten av att min bror ringde och behövde skjuts in till stan. Så körde in honom vid sju-tiden. 
Sen var det häg tid för mig att ta en dusch ;)

Tvätthögen hade hunnit växa sig stor och fin, så den tog jag hand om när jag kom ur duschen. Dock var det mest tröjor som skulle strykas, så det tog inte så lång tid. Tack o lov! :)

nep.. ska som sagt julshoppa det sista idag. Ska in till stan med mor o syster vid två. Innan dess tänkte jag ta en promenix. Njuta lite av vädret. Jag har inte varit ute än idag, men det ser ganska gött ut.

Ha det fint!  

Kommentarer

  • Frida säger:

    HAR DU INTE SETT Sweeney Todd????? My god katte! Det är min favoritfilm, näst efter Phantom. Johnny Depp sjunger såååååååå bra. Blev mer kär i honom när jag hade sett den! hihi du vet hur jag e... ;) Se den, det är det enda jag säger.

    2008-12-22 | 13:51:50
    Bloggadress: http://missfridanilsson.blogg.se/
  • tessan säger:

    TAA BORT den där FULA bilden på mig!!!

    2008-12-23 | 22:32:08

Kommentera inlägget här: