ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Nu var det natten!

Kategori: Allmänt

Hade egentligen inte tänkt att skriva något idag, finns liksom inget att säga. Men fick plötsligt lust att skriva lite iallafall. Dont ask me why...
hmm.. idag var jaf ute med Vivvi igen, så söt den hunden är!! :D hittade en ny väg som jag tänkte testrida nån dag. Att rida där är nog inga problem, att gå däremot var desto mer intressant. Lerigt som bara den, halkade några gånger, ramlade aldrig dock, vilket var tur eftersom jag gick genom samhället hem och det hade varit lite pinsamt om man hade gått med stora lerfläckar på rumpan. Nix, jag är glad att jag stod på benen! Vivvi tyckte dock att det var jättekul med lera! jojo.. hon hoppade omkring som en annan galning. Självklart hittade hon en och annan pinne att knapra på med.

Tillbaka i huset sen pysslade jag om syster lite, hon är sjuk, och så kollade vi på samtlig av veckans Andra Avenyn avsnitt. Jag passade på att ta ett glas te. Försöker nämligen att varva mitt kaffedrickande med lite te. Går inte speciellt bra, det var bara andra gången jag drack te idag. Men till saken hör att jag egentligen tycker te är pest.. det smakar ju inget! Mitt kaffe däremot är starkt, svart och smakrikt! Men har hittat ett te som jag faktiskt tycker är snäppet bättre än OK, rött te med citron. En stor gnutta honung på det så är saken biff :D

Nepp.. nog tjötat. Ska sova nu!
Kramar




... and so she would dance

Kommentarer


Kommentera inlägget här: