ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Till Johanna!

Kategori: Allmänt

Vem får nog av So You Think You Can Dance?? Inte jag! hihi
För att det ska bli lättare att hitta på youtube.. här kommer en kort lista på några namn från varje säsong (season 1 tittade jag inte på, så det enda namnet jag kan därifrån är Blake! )

Season 2 - Travis Wall
                   - Benji Schwimmer
                   - Alison 
                   - Heidi
                   - Donyelle
                  
Season 3 - Pasha
                  - Danny Wall
                  - Sabra
                  - Dominic
                  - Lacey
                  - Lauren
                  - Hook

Season 4 - Joshua
                  - Katee
                  - Twitch
                  - Chelsie
                  - Gev
                  - Courtney


Kherington & Twitch - Hip-Hop
-season 4



Chelsie and Twitch - Hip-Hop
-season 4




Katee and Joshua - Bollywood
-season 4



Alison and Ivan - Hip-Hop
-season 2
en av mina absoluta favoriter :D



Sabra and Dominic - contemporary
-season 3

Kramar på er!

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    svar: Vad härligt :) Med mig är det helt okej, rätt trött bara.

    Ja, helgen vart super mysig :) Hur var din helg?

    2008-12-09 | 11:50:11
    Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Haha, du är väl för gó:) Tack så mkt. Min lärare var sjuk idag och lägligt nog har vi bara hennes lektioner idag, alltså blir jag ledig, underbart! Då kan jag ju sitta och kolla på alla klippen. Återigen tack!

    2008-12-09 | 12:54:47

Kommentera inlägget här: