ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag - I can see the end

Kategori: Allmänt

tjenixen!

Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna, men jag har verkigen inte haft den minsta lust att skriva. I ärlighetens namn har jag inte haft något att skriva om heller. Har mest pysslat med mammas julklapp, jag lovade att skriva om hennes recceptpärme eftersom den höll på att ramla sönder.
Sedan har jag tittat på film, nu senast idag "Guldkompassen" en riktigt söt film.

Funderar en väldans massa på året som gått. Kan inte riktigt bestämma mig för om det varit ett bra år eller ett dåligt år. En del saker har ju varit toppen och minne som jag kommer att ha en lång tid framöver, om inte hela livet. Studenten till exempel. Shit vilken känsla!
Andra saker har ju varit mindre roliga, som flytten då.

Men men, kommer kanske ett längre nyårs-inlägg imorgon. Om jag kan fånga alla mina tusen tankar som fladdrar omkring innanför pannbenet och formulera dem i ord och meningar. Begripliga meningar.

Trevlig kväll!
Kramar

p.s Kul att du gillade bilden Lelle!! :) d.s

Kommentarer

  • Linda säger:

    aha. :D när såg du den? Innan boken?

    Själv såg jag filmen igår. Läste boken typ förra året lr ngt, hehe. Tyckte boken va lite bättre. kanske borde se filmerna innan man läser.. men men :D

    2008-12-31 | 11:28:56

Kommentera inlägget här: