ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag - härlig vinterritt!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada!

Nu tänkte jag lite kvickt berätta om dagens bravader.
För det första: När jag var på väg till stallet i förmiddags var det snö på vägen. Under snön var det is. Jag hade mina superhala ridsskor på mig. Vad tror ni händer? (ni får en gissning)
Yepp, jag ramlar!! Duns sa det så satt jag där på rumpan. Gjorde inte speciellt ont precis då, visst, det kändes, men inte mer. Det var först när jag kom hem sedan och slappande av som jag insåg att det faktiskt gjorde ont. Inte sådär vrida-sig-i-kramper ont, men det känns liksom i ryggslutet.
Hoppas verkligen att jag kan rida imorgon! Som det känns nu ska det inte vara några problem, men man vet ju aldrig.

Ridningen idag gick toppen :D Vi svettades lite, både Fiffi och jag (mest jag såklart :P) Skönt att springa av sig lite energi samtidigt som man blev lite varm. Vi var ute i hela en timme och fyrtiofem minuter idag. Gött!

Tillbaka till huset sen hade jag fått brev, vilket inte händer alltför ofta, så jag blev lite nyfiken. Dock var det ju såklart inga jätteroliga nyheter som brevet innehöll. Tid till operation på Sahlgrenska..  Det enda positiva är ju att jag äntligen har fått ett datum. Personligen tycker jag det är mer stressande att inte veta vilket datum man bli inlagd, nu har jag ju ett specifikt datum att förbereda mig inför. Låter kanske löjligt, men det är min åsikt.

imorgon är det jag, syster och bror som packar in oss i bilen och far till Halmstad över helgen :) För min del ska det bli en hel del julklappsshopping.  Har dock spanat in en snygg kofta till mig själv som jag tänkte köpa, samt en svart hood-tröja som är ett måste i min garderob. Min gamla är både sliten, nerfläckad med blekning och hål i ena ärmen. Inte snyggt!

vad ska ni hitta på i helge då?

kraam!




...and so she would dance

Kommentarer


Kommentera inlägget här: