ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag - Juldagen

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Har ni landat än? Kanske fortfarande är mätta efter all julmat och julgodis från igår? Gu va man proppar i sig en massa gott, hihi.
Igår var det grötfrukost och skinksmörgås till att börja med. Mormor och morfar ko lagom till fikan och till Kalle Anka med massa goda kakor.. dock inga lussekatter :( Kalle Anka ja, tittar ni på det? Det måste man ju! Ingen jul utan Kalle, så är det bara!
Sedan bar det av till Missionskyrkan och gudstjänst. Hande på hjärtat så var det inte jättekul, var nära på att somna några gånger.
Tillbaka till huset var det tid för att börja laga julmiddagen! Massa goda grejer, som Janssons, skinka, bröd, ägg, omelett med mera. Själv äter jag ju varken sill eller sylta, men det fanns det med! Det smakade super!

efter maten var det hög tid för julklappsutdelning. Jag fick en massa bra saker som jag ville ha. Bland annat ett USB-minne, en pannlampa (mobbas inte)  presentkort på Gina Tricot, pen och fyra böcker.
- "Om Jag Kunde Drömma"
- "När jag hör din röst"
- Ljudet av ditt hjärta ,
alla av Stephenie Meyer
samt:
-"Systrar I Jeans, fjärde sommaren"

På kvällen, när julgodiset var uppätet och gästerna gått hem, åkte vi iväg till ett annat missionshus-kyrka och såg ´(lyssnade) på Johanna o co när de spelade och sjöng. En perfekt avslutning på en jättemysig dag!

Idag var det julklappsutdelning hos mammas sambos föräldrar, trevligt :)
Lutfisken däremot kunde vi hoppat över, hehe.

Ha det fint!



Något så ovanligt som hela familjen på samma kort.
God Fortsättning!
<3

Kommentarer

  • Linda säger:

    ÅHH böckerna är sååå bra! Om jag kunde drömma o fortsättningarna, asså :D

    2008-12-26 | 20:32:07

Kommentera inlägget här: