ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Ångest

Kategori: Allmänt

I cannot cry
because It feels like thats weekness in your eyes
I cant tell you what I want you to hear
Because Im not sure you would listen
And even if you did
Im not sure you will understand



Gör jag det för min skull
Eller för din skull?
Gör jag det av rätt anledning?
Borde jag sluta?
Ska jag fortsätta?
Ska jag berätta för dig vad jag verkligen känner?
Skulle du förstå om jag berättade?



Jag orkar inte tänka mer! Jag pallar inte fundera över vad som är rätt och fel. Finns det något rätt och fel?
Ibland kan jag sakna proven i skolan. Även om det var urtråkiga, så fannd det en fördel med de frågorna.
Alla frågor hade ett svar.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kram på dej med !

    Riktig depp-period nu oxå. Som ett minus i kanten ..

    2008-12-08 | 12:45:35

Kommentera inlägget här: