ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

beslutsångest

Kategori: Allmänt


Alltså... nu har jag beslutsångest.. ska jag stanna kvar och öva till gesällbrevet. Eller ska jag gå hem och plugga till Svenska C?

Ska jag ta mitt gesällbrev nu i ´maj eller ska jag vänta till Oktober?

Ska jag skriva teoriprovet på onsdag eller ska jag göra det vid ett annat tillfälle?

Usch en massa frågor, och den enda som kan ge mig det slutgiltiga svaret är jag själv. Jobbigt.  Finns det någonting jag tycker är jobbigt så är det att ha beslutsångest eller att inte veta vad jag vill göra. 
Men just nu vet jag faktiskt, jag ska se klart på filmen vi håller på med under dagens historia lektion. "Ninas resa" heter den, tror jag. En blandning mellan dokumenntärfilm och "vanlig" film. Handlar om andra världskriget, den är ganska bra! :)

Ikväll är det studier. och i morgon, mina vänner, är det sovmorgon ;)

image26
Ge mej svar! NU!!





image27

Idag ska jag äta choklad och inte på något sätt anse att jag är onyttigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: