ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

snurrigt inlägg

Kategori: Allmänt

dumma väckarklocka som inte ringde i morse, tack o lov att man hade sovmorgon så jag slapp bli utskälld av mina kära projektarbetes kamrater :) så lite tur i oturen där

vad händer annars då? Känner mig febrig och har ont i huvudet.. men sjuk hinner jag inte bli. Som mamma sa, "varför passade du inte på att bli sjuk nu när du var ledig?" vad svarar man på det? jo då, jag brukar planera in mina sjukdagar :P hehe.. vem gör det?

fjällskikt
fiberstam

teroriprovet till gesällen i morrn då.. komme säkert gå jättebra. inte alls. Måste nog plugga lite idag.. som om jag inte hade annat att göra. Men inte stressa, nej nej. Det går så bra ändå. Förhoppningvis.

Tänka positiv ska man göra
Inte negativt

usch, nu fick jag ont i magen med, som om det inte räckte med att ha ont i huvudet.


Lika längder, ökande längder, hel form, gradering

jag  var lat och åkte buss i morse.. hihi
snurrig i huvudet är jag med.. :P



Livet är lättare om du har ett leende på läpparna

Kommentarer

  • Frida säger:

    Proven kommer gå bra! Jag ska hålla tummarna för dig!

    2008-02-27 | 13:12:08
  • Linda säger:

    Haha Katte, du stressar men du pluggar inte (;
    Kanske ba stressar psykiskt lr va man säger :D ja ush, historia .... :/

    2008-02-27 | 16:33:50

Kommentera inlägget här: