ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Goodmorning Sunshine

Kategori: Allmänt

Vilket trevligt väder det blev till slut! Just nu visat termometern här ovanför mig 29 grader. :) Man blir ju varm bara av att höra det. Men man ska inte klaga, nu när solen äntligen behagar dyka upp.
nu blev det 29.1, puh , värmeslag snart jue- Ingen glass har vi hemma. Bara ngn äckig billig vaniljglass som jag inte tänker äta i första taget.
Jag är hungrig, men orkar  inte äta något i den här värmen.. kommer säkert äta något runt halv tio ikväll, det gjorde jag igår. och, jag vet, man ska inte äta så sent.. Men bättre att  äta då än att inte äta alls, eller hur?

usch.. jag vet, det är inte kul att läsa om gnäll, men jag måste bara: fy fan vad trist det är att packa! Man packar lite, kommer på ett bättre sätt och pacar om skiten igen stänger kartongen och ställer bort den, sen inser man att man behövde någontng som ligger i lådan så då måste man packa upp hundratusen saker eftersom man , naturligtvis, la just den saen man behövde i botten. Fast det kanske bara är jag som är så allmänt förvirrad?!

haha- nej sitt inte där och slösa bort din värdefulla tid. Ut i solen!

peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här: