ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tack Elin!

Kategori: Allmänt

Jag har börjat läsa böcker av författaren Lotta Thell. Den första boken heter "I skuggan av värmen" och handlar om en sprutnarkoman. Andra boken heter " Bortom ljus och mörker" och der var den här boken som jag fick av Elin , för ett bra tag sedan nu men iallafall.  det är alltså en bokserie. dock vet jag inte hur många böcker det finns i den?
Det var längesedan jag läste en bok så snabbt! Den första boken var utläst på ungefär tre dagar... och då fick jag ändå inte läsa så mycket som jag hade velat. Den var sjukt bra! (för att citera Grynet) Andra boken har jag precis börjat på men även den verkar lovande..
Så tack tack Ein för att du fick mig att läsa dessa böcker! :)

Annars händer det inte så mycket. Försöker packa lite.. men det är svårt att packa ihop och slänga saker när man inte alls vill. Kanske hade varit lite lättare om man hade gjort det av egen fri vilja så att säga. Dessutom blir man så nostalgisk när man tittar på gamla foton och brev med mera. En hel del minnen som man försökt glömma kommer upp till ytan igen..
nej fy vad deprimerande detta blev. Fast det har ju knapt varit någon sol idag.. så det kanske är därför?

nej.. nu ska jag krypa ned med  en massa filtar och försjunka i min bok igen :) Kan ju inte sitta här och vara dryg när den boken finns!

ha det fint mina vänner- kommer sakna er när jag flyttar!
/Katte

Sometimes I need someone who can save me from myself

Kommentarer


Kommentera inlägget här: