ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Vad tusan ska jag göra?

Kategori: Allmänt

Jag har världens beslutsångest.. eller kanske inte beslutsångest direkt. Jag kan bara inte bestämma mig för vad jag ska göra! Jag har typ inte ätit ngt idag, mer än en ynkig smörgås imorse.. Det har varit aldeles för varmt för att käka. Men nu vet jag inte vad jag ska äta eler när jag ska öra det. Jag vet att jag borde äta något, men jag är inte det minsta hungrig. Funderar på att kila bort till maxi eller willys och se om det finns något gott att äta där. Problemet är att jag antagligen kommer komma ut med en påse godis eller en chokladkaka eftersom jag kommer bli illamående av all mat. Så jag kanske borde stanna hemma och laga något på resterna från kylen? fast det låter så trist. aa shit.. va fan.
 Hur kul var det här att läsa på en skala?? haha

Idag har jag solat! :) Så härligt att ligga på innegården med en skön låt i bakgrunden och slöa.  Dessutom har jag märkt att solen är bra för min hy. Den ser mycket mindre glåmig ut.. och för mer glans. Inte så att den ser fet ut (hoppas jag) Friskare liksom.
aa.. shit.. vad tråkigt det här inlägget blev jue! Men i ärlighetens namn har det inte hänt ngt speciellt kul sen sist.. jag menar.. vad kan slå att man fick körkort? Jag har knappt kört bil! Bara om mamma och jag ska någonstans.. jo jag körde till Farmor.. vilket kanske inte var jättekul, men men.

nej.. nu ska jag hitta en bok att börja läsa.. Mer beslutsångest! yay me!

Hur har er dag i sommarvärmen varit? Varm?

kramar
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: