ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Heja Sverige!

Kategori: Allmänt

YES! Ibalnd är de bra, våra svenska landslagspelare :) Som när de vinner över Grekland till exempel :) Linn och jag cyklade in till stan för att käka och kolla forboll. Inne i stan mötte vi uppp med Elin, Monique, Emmy och Maja som tittade inom en snabbis. Dock satt jag bara första halvlek innan min näsa sa åt mig att rusa hemmåt. Shit vad täppt jag är! Kan inte andas på mornarna och kvällarna, och under dagarna rinner den konstant. Inte verkar det spela ngn roll vad jag försöker göra åt det heler. Dumma skit.
Men tillbaka till fotbollen. Egentligen är jag väl inget jätteinbitet fotbollsfan. men det är ändå ganska skojj att titta. Om inte annat för att det är kul att se hur glada de blir när de vinner. (när de förlorar stänger man av TV:n)

Nej, Nu ska jag krypa till kojs. Ska till Andrés avlutning i morgon. Han slutar ju nian lilla killen :)
Natti natti!




p.s...


Snygg klänning!
 
Den här klänningen är bara så snygg! Fast jag kanske hade valt en annan färg än rosa, hehe. Men ska man ha en sådan klänning måste man ju ha kroppen med. Ngn som vill jogga bort til kylskåpet med mig och hämta kakorna som blev över från studenten? haha :P

d.s...

/Peace and love
-Katte

Kommentarer

  • Liindy säger:

    Ja :D Desamma. Hoppas Sveriges väder håller i. Fast nu verkar dt inte så positivt :S Hoppas du hittar ngt jobb så du slipper jobba. Vi få höras när jag e tillbaka ;)



    Mysigt att kolla på fotboll med många andra. Var var ni? Glömde helt bort att Linn hade frågat om jag ville med o kolla fotboll när dt var studenten. puff..

    2008-06-11 | 11:56:45
    Bloggadress: http://deeplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: