ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lite bilder

Kategori: Allmänt

Tänkte lägga upp några bilder från studenten.. fatta att det var en vecka sedan! Jag har varit arbetslös i en vecka, underbart. kan ju dock inte direkt påstå att jag känner mig som arbetslös, hehe. Just nu är jag bara ledig :)

Men vart tog solen vägen? Jag som hade hoppats på lata dagar på stranden, ,men icke. Visst åskade det i natt med? Jag älskar åska, så det gjorde inte mig någonting, men ändå. Lite sol kan man väl få? eller?

Aja,, Någon som ska kolla fotbollen i morgon? Klart ni ska!

ha d fint tills vi hörs igen!
/Katte



vår vagn

Vår vagn  :)
"vi klippte till med en student Frisör 2008"


jag och Linda i vagnen

Linda och Jag i vagnen




Jessica och Frida på champagnefrukosten

tårta!

Den var skitgod :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Svar: kortare har har du nog inte sett mej i , hehe.



    Fina bilder hihi

    2008-06-18 | 14:10:31
    Bloggadress: http://deeplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: