ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

tjodelidue

Kategori: Allmänt

Jag insåg nog inte hur gött det är att ha örkort förens jag tog det själv. Som idag tillexempel, jag skulle in till stan i ärenden, mamma frågar varför jag inte tar bilen. Nej, varför tänkte jag inte på det? Visst, att gå, som jag tänkte göra från början hade säkert varit mycket nyttigare, men å andra sidan hade jag tvingats gå hela vägen hem med kassarna. På det här sättet kom jag ju till och med iväg till elgiganten för att få ett par nya hörlurar till min mp3. hur bra är inte det?
En annan bra sak är att jag kan hjälpa mamma mycket mer nu när hon inte behöver åka med.

Så, vad händer i era liv nu då? Jag njuter av att ha lite ledigt. Tro mig, jag behövde faktiskt det. Mest mentalt kanske, så skönt att slippa ha en massa "måsten" hängande över sig tjugofyra timmar om dygnet. Dessutom, att sova på mornarna är inte helt fel det heller!

Sen är det ju den här flytten.. ngn som har lägenhet och jobb till mig här? någon?

Nu ska jag nanna kudden.

Många kramar till er!
/Katte


the scars remind us that the past is real

Kommentarer

  • Malin säger:

    Är lite avundsjuk på att du får sova länge om mornarna, hade inte varit fel:D

    Va vill du ha för jobb förresten, är de frisör eller nått annat?

    KRAmar

    2008-07-02 | 18:25:00
    Bloggadress: http://malinyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: