ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 21/6

Kategori: Allmänt

Sitter här med dagens första kaffekopp. Jag gick inte upp fören vid halv tolv idag, annars hade det säkert varit min tredje eller något. Det är en sak som jag har kommit på att jag gör nu när jag är ledig *host* arbetslös *host*. Jag dricker mycket mer kaffe. Jag älskar kaffe! och svart ska det vara. Varm eller kallt spelar ingen roll så länge det inte är sådär fesljummet.
hehe, ska sluta snacka om kaffe nu. Är säkert inte jätteintressant att läsa om :P

Idag är det lördag, tjohoo! Fast jag saknar verkligen solen! Solen och den där härliga värmen som den tillför. Även om det inte är direkt kallt är det ju inte varm heller. Tumme ner för vädergubbarna.

Köpte som sagt en hel del film i veckan, men igår var den första dagen som jag haft tid att faktiskt titta på en av dem, "I Know Who Killed Me" med Lindsay Lohan. Den var helt okej, inte den bästa film jag sett kanske men det var ganska skön avkoppling.

Nu ska jag strax äta jordgubbar med grädde och glass.. :) Det är sommar för mig!

Peace
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: