ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

and the winner is...

Kategori: Allmänt

Någon mer än jag som för en gångs skull tyckte att rätt låt vann melodifestiavlen? Jag menar det, Charlotte Perelli (stavas det så) skulle vinna, inget snack om saken! Bäst låt, bäst scenframträdande, kanske inte snyggast hårfärg men man kan ju inte få allt :P dessutom var hon mycket snyggare nu än när hon var med sist.. usch som hon såg ut då! hehe..

usch, idag är en sån där dag som det känns som om allt kommer att gå fel. Skulle inte ha gått upp i morse helt enkelt, men nu gjorde jag ju det. Måste leta fakta om moonrörelsen till religions- redovisningen. Hittar jag något användbart? Nej. Kanske borde gå och lägga mig igen...

nej, nu får jag rycka upp mig! tänka positivt och hitta en lösning på problemet.

ha en fortsatt trevlig söndag!

image30

ska titta på klipp med den här snubben på youtube, hihi, då blir man glad! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: