ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

brum brum

Kategori: Allmänt

yepp.. har övningskört nu två dagar i rad.. jag vet vad ni tänker. Borde inte hon ha tagit sitt körkort nu? oh, nej, det har jag inte. Men jag håller på och jag ska. Så det så.
idag tränade vi uppmärksamheten i korsningar och trafiksljus. Den kan ju bli bättre, om man säger så..

I morgon ska vi köra landsväg.. får se hur det går hehe

kommer ni ihåg det där barnprogrammet som gick på "björnes magasin" när man var liten? om den lilla gula veteranbilen? hehe.. nu blir jag nostalgisk igen :P

våffeldagen idag :D det ska firas tycker vi. därför har vi bjudit in mormor och morfar till äta-rester-från-igår-med-våfflor-till-efterätt kalas idag- tyvärr innebär ju det att jag måste slava i köket.. men men. Vill man ha våfflor måste man tydligen göra dem själv. (vart är världen påväg?)

Jag kom att tänka på att vi tar srudenten i år. Shit! Tyckte inte det var längesedan man slutade nian..  och nu kommer frågorna om vad man ska göra sen?  Det är det enda folk tycks vara intresserade av.. känns ganska dumt när man svarar att man het enkelt inte har den blekaste aning. För tilfället har jag ingen lust att göra någonting. Goa pengar man får av att inte göra någonting..
jaja.- det löser sig, hoppas jag.

Nu ska jag kolla på andra avenyn på internet eftersom det krockar med So You Think You Can Dance ikväll. Såg ni igår förresten? aa! I löve det programmet, båda två alltså :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: