ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Saknat mig?

Kategori: Allmänt

...Klart ni har! mig och alla mina så intressanta inlägg. :P Ni kasnke inte ens märkt att jag varit borta? Tack för den i så fall! Men jag har faktiskt varit på skidsemester en vecka. Som vanligt var vi i Funäsdalen, alltid kul att komma tillbaka dit. Vi har ju vasrit där i princip varenda år sen jag kom till Sverige, dvs från år 1993. Så det är inte konstigt stt man blir lite nostalgisk varje gång man ser bergen första gången. Riktigt mycket snö var det i år med, en sån där härlig mjuksnö, och inte den vattniga sorten vi har här hemma.
De första dagarna åkte vi mest på¨längden, syster och jag, med morfar. Stackars morfar, tyckte säkert det var jättetrist att tvingas vänta på oss hela tiden. Men men.. ville han ha med oss ut får han skylla sig själv!
Jag åkte faktiskt bara slalom igår, fredag. Men vi åkte på ett nytt ställe med jättebra backar. tönt som jag är åker jag bara röda och blå, svart skulle jag aldrig åka frivilligt.  självmordsbenägen är jag inte!

Men det bästa med Funäsdalen är luften. Den är så härlig! Nu låter jag som värsta naturälskaren eller något, men luften är verkigen annorlunda från den vi har här. och vattnet smakar mycket bättre!

hmm.. har inte så mycket att berätta om denna skidresa..vad har hänt här hemma?

kramar

Kommentarer

  • martina säger:

    inte ett piss! tänkte komma och lämna singstar spelen ikväll kankse eller imorgon om ni är hemma?

    2008-03-10 | 10:37:24
  • katte säger:

    hehe just det.. det går bra. :)

    2008-03-10 | 12:17:57

Kommentera inlägget här: