ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

back on track

Kategori: Allmänt

Eller vad ska man säga? den här förkylningen kom jag lindrigt undan måste jag säga. :) eller, egentligen har jagvarit förkyld mer eller mindre en vecka, men det var bara i söndags och igår som jag verkligen var riktigt förkyld. hade lite feber och så, men värre blev det inte-

Fasen vad rolig dansuppvisningen var.. hade ju dock varit kul om man haft mer än en dans. men det är ju bättre än inget. Dessutom fick vi sitta precis bredvid scen och kolla på de andra danserna, vilket gjorde att tiden gick lite fortare.

Shit vad jag fick lust att tatuera mig helt plötsligt.. eller aa. Jag har ju tänkt på det ett tag nu, men innan man fyllde 18 var det ju bara att glömma, hehe. Men jag har några ord som jag skulle kunna tänka mig att tatuera in. Inga stora dock, bara små. Vill inte bli helt igentäppt av tatueringar! ingen kroppsdräkt här inte! men hade verkligen varit skitkul med en, fast dom säger ju att gör man en så gör man två.. hehe.

Men men.. nu borde jag verkligen sova om jag ska orka palla mig upp halv åtta imorgon. Praktiken fortsätter, fast det är ju bara tre dagar kvar nu!

nu fick jag ont i magen igen.

over and out
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: