ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fan vad jag hatar att komma på fyndiga och smarta rubriker!

Kategori: Allmänt

Helt seriöst.. det är fan inte lätt det där alltså.
(dagens i-lands problem)

Grattis till er som klarade gesällen! ni andra: Misströsta icke.. er tid skall komma.

Musik, vad skulle man göra utan det? Jag överlever inte utan musik! En sak jag skulle ta med mig till en öde ö: min mp3 med oöndligt batteri och flera miljoner låtar. hii.. undrar hur en sådan hade sett ut?! 
Men alltså, choklad och musik. Mina två beroenden. Jag vil verkligen ha en Lp-spelare. Någon som vet var man kan köpa en? hade varit så sjukt kul att kunna spela mammas gamla plattor från 80-talet. Finns ju en hel del gamla godingar som fortfarande funkar att lyssna på. Grease till exempel. Kommer den någonsin att dö den musiken? En klassiker, det är vad den är! fFilmen har jag dock sett nån gpng för mycket för att kunna njuta av.. men musiken. aa..  :)

undrar vilka dagens filmer som kommer att leva kvar och ses av nästa generation? Jag menar.. ta Star Wars till exempel. De gamla filmer, episod fyra fem och sex. Deras specialeffeckter är ju bara för söta! Men de funkar ju att se, om inte annat eftersom de ju gjorde ettan, tvåan och trean under 2000- talet. (hur fasen får an iden att göra första delen sist? aja..) kanske sagan om ringen kommer att vara en sådan? specialeffekterna håller väl redan på att föråldras.. men filmerna är ju bra. nej, vad säger ni? Ska vi mötas upp om 30 år och se efter? vilka filmer höll måttet, helt enkelt. 

nej vad jag kommer bort från ämnet, musik var det ju vi skulle snacka om. Fast egentligen har jag ingenting att säga om det, mer än att musik är lika viktigt för mig som luft. (nästan) How am I suppose to breathe with no air?
nu funderar ni säkert på vad min favorit artist eller favoritlåt är, saken är den att jag har ingen specifik. Det skifter från dag till dag. beroende på vilket humör jag är på. Men en låt som hållt i sig länge nu är: Behind Blue Eyes- Limp Bizkit. (stavas det s?) Den är bra. Pink funkar, Evanscense, Justin timberlake. Madonnas äldre låtar, de ny aär inte lika bra. Tokio Hotel är ett band som jag börjat lyssna på med. kalla mig fjortis och emo eller vad ni vill. Men texterna är faktiskt riktigt bra. Chris brown, Rihanna, Nickelback, Sonic Syndicate. Sen älskar jag Christina Aguileras röst. äh, ni fattar, listan kan göras lång!  

har som sagt helt tappat min förmåga att skriva korta inlägg, ber om ursäkt

Nu ska jag strax sova, ska klippa och klistra lite först :)

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: