ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

makeover

Kategori: Allmänt

Stackars mamma som fick vara min makeover modell.. sur och grinig som jag var i morse över detta. Men egentligen ska hon inte klaga, hon fick både en gratis färgning och mat på peking. God mat där alltså.. :D
Jag tror att de flesta hispade upp sig lite väl mycket över den där makeovern.. alla snackade om typ samma saker, lärarna frågade lite halvhjärtade frågor och de som satt längst bak (jag) hörde inte vad som sades framme vid tavlan.
Helt ärligt satt jag och skrev lite historia mellan varven. Fick en hel del ideer som jag var tvungna att skriva ner. Och sitter man då med datorn i knät, varför inte?
Tillbaka till makeovern då, planerade och tänkte i nån veckas tid, hur lång tid redovisningen tog? typ tre och en halv minut. Sedan sprang jag och Malin omkring och försökte få fatt i en fungerande kamera, var till och med inne hos rektorn en sväng.. fick tag i en tillslut.

Den här projektredovisningen som vi skulle ha sedan dåå.. hehe drygt som fan att sitta och vänta i drygt en timme för att sedan sätta sig i en annan sal i skolan och se dum ut med vårt projekt framför oss. Vi har ju då som sagt gjort en step-by-step bok med makeovers. Vilka som kom och tittade? Några pliktrogna lärare, samt rektorn. Vi skulle ha stannat i två timmar, mellan 16-18. Vi gick efter en timme..

Nu ikväll har jag kollat på So You Think You Can Dance- Scandinavia (programmledarena är såååå dåliga) men dansarna är bra :) Fattar dock inte ett smack vad danskarna säger, tack för att det är textat! Ska kolla vem som åker ut nu.. det börjar om fyra minuter. Bakat till imorgon med.. fatta att det är min sista skoldag i morgon.. HELT SJUKT!

har förresten hittat ett par skor till studenten! Lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. men de här skorna passar faktisk. med en sula då.

Nu börjar min TV..

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: