ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Header?

Kategori: Allmänt

Shit vad jag tycker att min blogg har trist utseende.. men jag fattar verkligen inte hur man fixar till det. Någon som vet? Eller ännu bättre, ngn som vill fixa en åt mig?

haha

Ska söka ett jobb imorgon.. shit. Är nervös redan nu, hur ska det sluta? Jag kommer få en hjärtinfarkt innan jag lyfter luren och slår numret imorgon. Men jag ska ringa, var så lugna. Jag behöver och vill ha ett jobb. Om inte annat så att jag kan skaffa ett fadderbarn, något som jag velat ha länge. Men att skaffa sig en permanent utgift när man är arbetslös kändes inte så smidigt.. så det har jag tyvärr fått vänta med.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film.
Det är kallt! Hade varit gott med ngt varmt att dricka, men har redan druckit fyra koppar kaffe idag. Så det känns inte så smidigt att hälla i sig mer av den varan. Smakade dock på rött te med citronsmak idag. Jag har aldrig gillat te, men det var riktigt gott :) Hällde i lite honung med. Tänkte infförskaffa mig det i veckan. 

Nehep.. var har ni gjort i helgen då?

Kramar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: