ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hola! -som man säger i Spanien

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte gjort så mycket.. om jag ska vara ärlig. Men klockan är ju inte så mycket. Ska försöka röja upp lite på mitt rum senare. Det behöver rensas lite i olika lådor. För närvarande har jag allt mitt i olika skokartonger. Blev så efter flytten och nu har jag ingenstans att lägga lådorna och dess innehåll. Ska se om jag kan slänga lite, är dålig på det dock.

Håller på och skriver in mammas uppgifter på arbetsförmedlingen. Så tråkigt! Är typ femtontusen olika steg som ska skrivas in. Tar hur lång tid som helst.
På tal om arbetsförmedlingen. Ringde ju upp ett eventuellt jobb idag. Kändes dock inte som om de ville ha någon som inte har tretton års erfarenhet, men ska ändå in och snacka med dem imorgon. Får se vad som händer...

Idag ska vi äta potatismos och falukorv.. blä! :(
Tycker jag inte om, men det säger vi inte högt en gång till.
Jag som är hungrig!

Idag har jag namsdag förresten! Eller, egentligen finns inga av mina namn i almanackan, förutom Anna då :P haha.. så alla mina två övriga namn finns inte. Alba fanns ju innan, men de tog bort det.  Tråkigt. Fast egentligen bryr jag mig inte. Är det någon som egentligen firar sin namsdag sådär jättemycket?!



Något såhär kommer det se ut på mitt bord om några minuter. Ska kippa och klistra lite hade jag tänkt. Sätter in lite bilder i ett vanligt kollegieblock, bilder på olika klippningar och frisyrer. Tänkte att det kunde vara bra att ha de samlade på ett ställe.



Godissugen är jag med. Aja baja,, inte äta godis på en tisdag!
men just nu känns det sådär jäääättelångt till helgen.. :(


 

Nu ska jag duka bordet till vårt stundande festmåltid.. (haha, vad kul)



 

Ha det bra alla vackra!
/Katte






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: