ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

hellou!

Idag har varit en såndär skön stalldag. Inget mer inbokat, så jag kunde tralla runt i stallet utan att behöva stressa. det enda jag behöve tänka på vaför att inte rida iväg försent. Att rida i mörker är inte jättekul precis. Fiffi, häste jag rider, var öite snorig, så vi tog det ganska lugnt. ridturen avslutades med en lång skritt genom samhället. Fiffi blev rädd för: En barnvag, en hund, en bil, två tjejer och en hund till. Fast hon är väldigt lätt att lugna ner, så det blev inga problem. naaw.. hon är så söt. Lilla hästen :)

Annars händer det inte så mycket. jag hade ju en praktik på ett daigs, eller heter det förskola kanske? I vilket fall som helst så var det varken jättekul eller jättetrist. Var ute i skogen. och min dumma näsa ville inte sluta rinna. Irriterande. Sen var det lunch (äckligt) också läste jag en bok för några barn. En kunde inte sitta stil och en verkade helt borta.haha!
Sen ritade vi. Jag gjorde en kanin som tydligen tyckte mycket om att bajsa. Bara så ni vet det!

 Nu ska vi äta! det blir kyckling i smördeg med champinjoner och klyftpotatis! Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: