ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Eller, nä. God Middag! Tror jag snart ska käka lite lunch med mor min. Antagligen blir det resterna från i lördags. mums!! :) Vi var ute och gick en runda på cirkus 50 min innan frukost. Duktigt va?! Det regnade.. inte för att det gjorde mig så mycket. Riktigt kul att se mamma bli blöt! haha!
Det spöregnar verkligen ute, nu är man glad att man har tak över huvudet!

Just nu sitter jag och lägger in bilder på datorn, shit vad mycket bilder jag hade på kameran som jag inte lagt in på datorn än. Ni kanske får ett smakprov på dem lite senare. Kanske



Nu är det ungefär en och en halv timme sedan jag skrev ovanstående. Så nu har jag kört och hämtat min syster i skolan eftersom hon inte mådde bra. Handlat kattmat och ägg på maxi samt käkat lunch. Inte illa va? Mor och syster skulle ta en powernap på maten, så sitter själv i soffan och filosoferar.
Kollar in lite olika idolklipp på tv4.se. En del gamla låtar ligger uppe med. kul! En del kommer man ju ihåg, men det mesta har jag förträngt. Idol 2007 följde jag nästan inte alls, så det har jag ingen kolla på. Tyckte det var ett tråkigt år, men det var kanske jag som tappade intresset där ett tag? Numera, med den nya juryn, tycker jag det är ganska kul. min favorit är Kevin, helt klart! En sån otroligt jordnära och ödmjuk person han verkar vara. Hoppas verkligen har är sån och inte spelar inför kamerorna, men det har jag svårt att tro.

usch, nu fick jag för mig att jag har feber. Hoppas jag verkigen inte! Visserligen börjar halsen kännas lite konstig. (intalar mig själv att det bara är inbillning) Sjuk är det sista jag vill bli! Fast vem vill bli sjuk? Mer än att få stanna hemma från skolan en dag eller två iof.

nej, nog tjötat från min sida.
ha det bra!

Här kommer lite bilder som lovat :



Jag utanför psykologiska institutet... passande va? :P



Mormor, Jag, Lelle och Morfar :)


Me love coffee!

Kommentarer

  • My - miljöbloggen säger:

    Hej! Visste du att varje svensk slänger ungefär 100 kilo mat varje år? Vet du den största anledningen till varför? Om inte, läs mitt senaste inlägg! Ha d fint

    2008-11-10 | 20:56:35
    Bloggadress: http://birch.webblogg.se/
  • My - miljöbloggen säger:

    sv; oj, ja jag hade också mått dåligt av att behöva slänga ätbar mat :O Tänk så många magar den maten hade kunnat mätta! Sjukt att mataffärer gör så..

    2008-11-11 | 08:09:03
    Bloggadress: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: