ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Nostalgi á la 90-tal

Kategori: Allmänt

Nostalgi



Ni som hänger med lite i den här bloggen vet ju att jag lämnade kvar min mp3 i Halmstad för någon vecka sedan. Jag har fått tillbaka den nu dock, tack o lov. Men musikberoende som man är kunde jag ju inte vara utan musik, så jag rotade fram min gamla freestyle ur en låda. Hittade även tre mixband med skitgamla låtar.den som spar han har Det var nostalgi vill jag lova! Så många minnen de låtarna väckte. Helt sjukt hur mycket minnen och känslor det kan sitta i en låt. Det behöver inte ens vara en bra låt.
Måste sett rätt kul ut när jag kom knallandes men den där stora freestylen och skitfula hörlurar i högsta hugg. Men vem bryr sig? Vill jag leka 90-tal får jag väl göra det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: