ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Tjoho

Ska bara skriva lite kvickt om dagens bravader innan mor med sambo kommer, för då ska vi dricka glögg. Vintens första, så det ska bli gott :)
Var i stallet idag, tea följde med och hjälpte till. Stort tack sötnos! Gick mycket fortare nu när du var med. :D
Regnde lite när jag började rida, men vaddå?! Lite regn har väl aldrig skadat någon? Fiffi var dock med på noterna och var riktigt duktig idag! kul! Finns inte mycket att säga om ridningen, mer än att det gick bra då!

Käkade spaghetti... spagetthi. (hur tusan stavas det?!)  
Pasta och köttfärsås med fetaost och sallad. Gott Gott :D

Sedan åkte vi in till centrum och kollade på tomteparaden, tog en kaffe med lussebulle (jag fick med saffran!) och pepparkaka. det var fyrverkerier med, men sen valde jag och Tea att köra tillbaka till huset.

Känner för att dra täcket över huvudet och låtsas om att inget existerar, så jag tror jag ska göra det.

Ha d!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: