ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En ny vecka

Kategori: Allmänt

Med nya friska tag. Eller vad är det man brukar säga varje måndagmorgon? Brukar kanske inte alltid bli så, inte för min del iallafall. hehe
Idag  vaknade jag av att tänderna värkte. Dumma tandställning! Fick ju som jag kanske nämnt en tandställning i överkäen i fredags. En platta som sitter på tänderna, alltså inte  en tråd som jag har i nederkäken, vilket jag personligen tycker är mycket smidigare. FAktiskt. Ävevn om den sitter fast och skavde lite i början behöver man aldrig vara bekymrad över att den kanske inte passar eller att man skulle glömma den någonstans. Jag kan ju inte äta med den här plattan i munnen, så måste plocka ut den hela tiden. eller aa. varje gång jag ska äta, viket kanske inte är så ofta, hehe, men ändå. Ni fattar Som tur är ska jag bara ha den på heltid, dvs dygnet runt, i tre månader. Sen ska jag ha den på nätterna- och då spelar det ju ingen större roll. Då sover man ju! eller man borde sova.. :P
Men det suger verkligen att ha tandvärk. Fast, egentligen värker det inte sådär jättemycket. Det känns mest som  om tänderna kliar exakt hela tiden. Kliar och värker. Vet inte hur jag ska förklara det. Suger är vad det gör iallafall. Suger

Vad händer för er del i helgen då? Själv var man ju i Halmstad då. Passade på att ta en brunch och shoppingrunda med Agneta. Trevligt värre :D Alltid lika kul att träffas! Själv inhandlade jag två långa toppar. Agneta köpte en planch till mig med. tack tack! :) Den ska jag hänga upp strax tänkte jag. Vet precis var den ska hänga. Över TV:n, blir nog bra. Ska bara komma på var mamma har lagt häftstiften. Hittar ju ingenting i det här huset.


hmm.. det är fint väder ute. Man kanske skulle snöra på sig skorna och ta en långpromenad? Yepp, så får det bli.
Ha d fint!
/K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: