ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag

Kategori: Allmänt

Hejsan på er!
(er? är det egntligen någon som läser det här?) Iallafall!
Idag är det fredag, därav rubriken, hehe. Sitter här med en stoor kopp kaffe. Jag tror faktiskt inte ens att det är en kaffekopp jag dricker ur utan en sopp-skål-kopp. Haha.. låter ju jättevettigt. Men den är till för att äta soppa ur, fast den har ett handtag som gör att man kan använda den som kopp med. (intresseklubben antecknar)  Men jag använder den till kaffe iaf. Perfekt lagom mycket kaffe går det i den med. Super.

Ska iväg till stallet strax. Ska försöka bli av med huvudvärken som jag vaknade med i morse. Usch och fy och blä för att vakna med huvudvärk! hatar det. Speciellt när man vet med sig att man har en hel del att göra senare på dagen med. Vi ska ju ha kalas för mig och syrran imorgon. Så idag blir det till att  städa och baka. baka kan ju vara helt ok, men städa? Mitt rum ser helt okej ut, men det behöver damsugas. Damsuga med huvudvärk? Nej tack!

Såg förresten Mamma Mia- the movie igår. Bra film! Blev tvungen att skaffa hem lite låtar med Abba efteråt. Sitter och lyssnar på dem nu faktiskt. :) odödlig musik.. 






Vad annars? Jag har fortfarande inte hittat någor jobb. Suger
Är extremt chokladsugen, och finns det någon choklad i det här huset? Nix.
Det ser ut som om det ska börja regna ute, vilket suger ännu mer eftersom jag ju snart ska rida.

 Nej, nu ska jag göra något vettigt! (haha! den var bra!)
kramar i massor!

 

Kommentarer

  • Miscela säger:

    Vad behöver du hjälp med? Skojade bara ;) Vilket söt blogg du har =) och du dammsuga kanske kan hjälpa mot huvudvärken... det gjorde det för mig igår... tror jag iaf ;)

    2008-10-10 | 14:47:36
    Bloggadress: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: