ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Harry Potter Tisdag/ Uppdatering

Kategori: Allmänt

nej nej! det är inte så farligt som det låter! hehe. Syster och jag sitter och kollar på den femte Harry Potter filmen bara. Harry Potter och Fenixordern.
Shit vad "stora" de har blivit!  Om man jämför med den första filmen iallafall. Hehe.. där var de ju så pluttigt små! Det enda som stör mig dock är att utseendet på skolan har ändrats genom åren. Lite irriterande faktiskt. Men vad gör man hehe.. Kan ju alltid skriva ett brev och klaga, men jag tror knappast att någon skulle bry sig om det. :P

Idag har jag varit ganska slö. Eller, slö är kanske fel ord. Jag har bara inte haft så mycket att göra. Strök lite kläder, plockade ur diksmaskinen. Satte in disk i maskinen igen. Vek lite tvätt.. irriterande nog var det mesta blött.. så det fick hänga kvar.. ska se om det är torrt lite senare..

Hoppsan!
det här inlägget började jag på vid 18.00 snåret någonting. Men se, sen behagade min dator inte vara med mer.. så den stängde ner sig. Såg nu dock att det påbörjade inlägget ovan hade sparats som utkast.
Kan ju bara nämna att filmen var bra och slutade precis likadant som förra gången jag såg den. :P
Kläderna glömde jag totalt bort.. hehe. Får ta ner dem imorgon istället.

Nej.. vad händer? Ska promenixa in till stan en runda imorgon och införskaffa en present till syster. Vet precis vad jag ska köpa.. så det ska inte vara några problem. Såvida det finns att köpa i den här stan.. men det bör det göra. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. hehe

Hittade en lista från en annan blogg som jag helt hänsynslöst snor hit.. (Hoppas hon inte tar illa upp nu.. )
Listan ser du här nedanför.
Fortsatt trevlig kväll!

Kram



Tråkigaste sak att diska:

Finns det någonting som är kul att diska? Men kastruller med intorkade rester toppar nog listan ändå
Dricker du vin?
Nix
Vad är det första du gör när du startar datorn?
Kollar mejlen och lite olika bloggar bland annat min egen såklart ;)
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna?
Höger
Hur hoppar du på cykeln?
Stilastående
Spagetti eller makaroner?
Spaghetti
Gillar du Bush?
Nä, inte direkt min favoritperson
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna?
Nej, på kvällarna
Har du mycket tandkräm på tandborsten?
Ett tjock lager
Har storleken betydelse?
haha. storleken på vad? :P Men nej.. tycker jag inte
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig?
TV4, kanal 5..  
Vad har du för färg på mobilen?
Svart
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret?
Ja, faktisk!
Vilken TV-reklam är din favorit?
reklam i största allmänhet är ganska segt.. Men Ica-reklamerna kan ju fungera 
Vilken är din favoritjuice?
Dricker nästan aldrig juice.. Men skulle jag så är det någon form av apelsinjuice
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan:
Att han hade gjort något som jag aldrig trodde att han skulle kunna göra.
Berätta en hemlighet som handlar om dig:
Ingen hemlighet kanske... Men jag har inte direkt gråtit på två år

10 FAVORITER
Färg: Svart, Röd, Lila, Blå (beror helt på humör!)
Mat: Kyckling funkar för det mesta
Band: Sonic Syndicate
Film: Four Brothers mf
Bok: Sagan Om Isfolket- serien
Sport: Hästhoppning
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad! (vad annars?)
Tid på dygnet: Kväll

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: lagom nere sådär
Smak: vatten
Kläder: mjukiskläder
Bakgrund: Diskmaskinen
Nagellack: Någon från Oriflame.. (kolla på bilden i föregående bild-inlägg)
Tid: 22.56
Omgivning:Allt som finns i mitt rum
Irritationsobjekt: mycket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: