ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Den här veckan ska jag ägna åt att försöka få lite ordning och reda på mitt rum här hos mamma. Det är en del lådor som ska sorteras, en del ska förhoppnongsvis slängas med. Men den svåra biten blir ju att se till så att allt ser snyggt och prydligt. ut. Det här rummet är ju mindre än det jag hade innan. Dessutom har det mindre förvaringsmöjligheter. Men det får gå ändå!
Har hunnit vika tvätt, plocka ur diskmaskinen och diskat. Just nu håller jag på och lagar mat. Det blir lax och broccoli idag. Mums! :) Jag älskar broccoli, kan äta nästan hur mycket som helst.

Idag regnar det med, hoppas det inte gör det imorgon när jag ska rida... Aldrig jättekul att rida i regn. Så håll tummarna för att det är uppehåll imorgon!

Nu piper mikron..

Ha d fint..
tittar kanske in lite senare!

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: